úterý 25. dubna 2017

KNIŽNÍ VÝZVA 2017

Ahojky :) 

Je sice konec dubna, ale já se rozhodla, že vám představím svou Knižní výzvu na rok 2017.

Na tento rok jsem si naplánovala 60 knih, protože jsem si na konci minulého roku docela dost věřila.
Ovšem teď poznávám, že jsem to s tím číslem " trochu " přehnala.

Moje číslo totiž bylo na počátku 40 knih, ale po té co jsem se přihlásila do Knižní výzvy na Databázi knih, tak se zvedlo na neuvěřitelných 60.

Zatím jsem přečetla v tomto roce jen 4 knihy.
Obrovsky se za toto malé číslo stydím a doufám, že můj počet přečtených knih na konci roku bude aspoň 30 :)

Postupně vás budu tady na blogu informovat, jak to s mou knižní výzvou vypadá.
A budu moc ráda když se se mnou podělíte o tu svoji :)
Pokud tedy nějakou plníte.

Brzy bych měla natočit a vydat své první video, tak snad se bude líbit :)
Mimochodem jsem založila i svůj knižní instagram, na který přidávám aktuality ze čtení a taky pořádám streamy :)

Na instagramu se jmenuji : mojeknihovnicka
Tak se tam koukněte a případně mě můžete požádat o sledování :)
Budu moc ráda.

Mějte se a užívejte si krásné odpoledne s knihou.
Vaše čtenářka :)

11 komentářů:

  1. Taky jsem si plánovala přečíst letos 60 titulů, ale budu ráda, když se dostanu na 20. Zatím jsem přečetla jen dvě knihy, z toho jednu kuchařku. :D
    Hodně štěstí!

    magdatumova.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak snad se ti podaří si splnit, co sis předsevzala :-) Já jsem si letos dala 70 knih, tak uvidíme, jak se poštěstí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak přeji hodně štěstí v plnění výzvy :)

      Vymazat
  3. Já to obdivuju, jak si stanovíte, že přečtete třeba 40 knih a fakt je přečtete:) Já když si nic nestanovím, tak jich přečtu mraky, píšu jen o některých, ale jakmile bych si to stanovila, nepřečtu a nenapíšu vůbec nic, protože tam mám to MUSÍM a tím mě to přestane úplně bavit. Doufám, že se ti předsevzetí splní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, jsem tak pyšná na tebe. Jsi tak hodná osůbka. A těším se až tě konečně uvidím :"""""

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuu Terezko <3 Děkuji mockrát :) To ty jsi tak úžasná a milá a skvělá <3

      Vymazat
  5. Já si naplánovala na tento rok 25 knih, mám zatím 11 (myslím :D) a hrozně bych chtěla byt ten typ čtenáře, co si řekne: „Tak kterou knihu si přečtu dneska odpoledne?" A ne jak já prostě: „Tákže, s jakou knizkou strávim dalších 14 dni?" :D Ach joooo :( :) ale držím pěsti, určitě to do konce roku dozenes, Lucinko<3

    OdpovědětVymazat
  6. Luci, ja som si tiež plánovala aspoň 60-tku a zatiaľ nemám skoro ani polku :(

    OdpovědětVymazat