úterý 18. dubna 2017

LOSOVÁNÍ KNÍŽEK

Ahojky :)

Mám tu pro vás další článek :)

V tomto článku vám představím jednu z dalších rubrik, kterých jste si mohli všimnout na mém blogu.

A tou rubrikou je Losování knížek.


Nechala jsem se inspirovat mojí milovanou úžasnou Terezkou z Azerets books / life a řekla jsem si, že si začnu knihy losovat.

Znamená to tedy, že vždy po dočtení knihy si vylosuji tu další :)
Mám totiž problém s tím, že se nikdy nemůžu rozhodnout co číst.
A to mám doma kupy nepřečtených knih.

Vzala jsem si tedy plechovku od Granka a do ní si vložila všechny lístky s knihami, které jsem ještě nečetla.
Zaplnila jsem skoro celou plechovku a zakázala jsem si kupovat knihy.

To jsem však hned na to porušila a během dvou týdnů jsem si pořídila 11 nových knih.
Za to můžou ty slevy a taky moje nejskvělejší maminka, která mi vždy udělá radost a koupí mi knihu.
Mamka je totiž taková, že na mě a na moji sestru myslí víc než na sebe.

Já svoji maminku moc miluji, je úžasná a neměnila bych.
Vždy jí říkám, aby myslela aspoň trochu na sebe a občas mě poslechne a udělá si radost něčím co se jí líbí.


Avšak nejvíc mě mrzí, že mamka nečte a taky se bojí koní, ale i přesto si vždy najdeme společné téma.

To jsem trochu odbočila, ale doufám, že vám to nevadí.



Tohle byl teda takový úvod a vysvětlení, co to vlastně je za rubriku Losování knížek.

Příští článek pod tímhle jménem už bude kratší a zdokumentuji vám v něm co za knihu jsem si vylosovala.


Mějte se krásně :) 

A včera bylo velikonoční pondělí, tak budu ráda když se se mnou podělíte o to, jestli k vám přišli nějací koledníci :)
Taky mi můžete napsat, zda máte Velikonoce rádi, jestli je slavíte, popřípadě jak.

Užívejte si života a čtěte :) 
Vaše čtenářka :)

Žádné komentáře:

Okomentovat