neděle 16. dubna 2017

UNBOXING 1

Ahojky, vítám vás u dnešního článku, ve kterém uvidíte rozbalování balíčku s knížkou na recenzi.
Sice jsem balíček obdržela a rozbalila už v březnu, ale rozhodla jsem se vám o tom napsat článek.
V tomhle balíčku mi totiž došel můj první recenzní výtisk v životě a ještě k tomu od samotné paní autorky.
Tak se pojďme podívat, jaká kniha od jaké autorky se v balíčku schovávala.



Balíček mi přišel krásně lehce zabalený, tak aby se nepoškodil.
Ale musím si stěžovat na způsob doručení, protože pošťačka mi balíček zavřela do vrátek brány.
A to tak, že si ho mohl vzít kdokoliv procházel. 
Ještě, že jsem si ho hned jak dorazil všimla, jinak by skončil v cizích rukou. 



A teď se tedy podíváme co v balíčku přišlo :



V balíčku přišla knížka od Barunky Dvorecké, která se jmenuje Doteky života :) 
Já už ji mám přečtenou a zde máte odkaz na recenzi :

Recenze : Doteky života

A nakonec přidávám pár fotek z nádherného sluníčkového dne, kdy mi knížka přišla :)












Přeji vám krásný zbytek dne :)
Vaše čtenářka :)

Žádné komentáře:

Okomentovat