úterý 4. dubna 2017

Chvilky s knihou 1

Ahojky :) 

Vítám vás u dnešního víkendového článku Chvilky s knihou.
Chvilky s knihou budou vycházet neplánovaně, vždy podle chuti.
V článcích pod tímhle názvem vám vždy řeknu něco o tom, co čtu a nebo pokud budu mít více času a budu celý den číst, tak vám popíšu celý svůj den s knihou.

Dnes vám tedy popíšu, jak trávím celý svůj víkend mezi knihami.
A přidám sem i pár fotek.



V sobotu  jsem trávila den spíše doma i přesto, že bylo venku krásné počasí.

Protože stále ještě nejsem úplně v pořádku po pádu z koně, tak nemůžu dělat všechny aktivity, které se venku dají dělat.

Nicméně jsem si sobotní den báječně užívala s knihou Doteky života, kterou mi poslala samotná autorka a brzy se můžete těšit na recenzi.

A také pro vás chystám článek Měsíční přírůstky za Leden, Únor a Březen 2017.




A teď bych vám ráda popsala svůj sobotní a nedělní den podrobněji :

V sobotu ráno jsem vstávala až v 9 hodin a hned jsem se šla převléct, pak jsem si dala na snídani svůj oblíbený jogurt.
Utřela jsem nádobí a asi 1 hodinu v kuse četla.
Po obědě jsem se pustila do uklízení, které jsem za pár nudných hodin přerušila, protože mi volala
kamarádka.

Povídali jsme si opravdu dlouho a já tak nějak zapomněla na čas, takže než jsem si to uvědomila bylo asi tak 23:15 a já šla sledovat stream Rodaw.

Kolem půlnoci jsem se opět začetla, bohužel jsem už nemohla nechat déle jak 10 minut rozsvíceno, takže jsem knížku položila vedle postele a šla spát.



V neděli jsem se vzbudila strašně moc pozdě skoro v 11 hodin.
Asi to bylo kvůli tomu, že se mi v noci zdál úžasný dobrodružný sen a já potřebovala vědět, jak to skončí.


Šla jsem se tedy nasnídat docela dost pozdě a hned po snídani jsem opět utřela nádobí.
Potom si ségra nanosila knihy k mé, už tak dost plné knihovně s prosbou : " Já potřebuji mít místo v šuplíku, tak mi je prosím schovej k tobě do knihovny. "

A během toho umísťování jejích asi 8 knih, jsem byla dokonce dvěma dětskými knihami podarována.
Moje ségra si totiž vždycky nakoupí knížky a pak je ani nečte.
Momentálně totiž našla zálibu ve sbírání panenek Monster High.
Vždycky se se mnou dohaduje, že to přece nejsou panenky, ale mě je to jedno.

Odpoledne jsem šla ven, začala na čerstvém vzduchu psát článek o přírůstcích a u toho jsem si vychutnávala ovoce.

Navíc jsem se inspirovala Terezkou z Azerets Books, která je mimochodem prostě skvělá a zbožňuji ji a její videa.
Takže jsem se rozhodla, že si budu knížky losovat.
A když jsem psala všechny nepřečtené knihy z čtečky i knihovničky na papírky, tak jsem zaplnila celou plechovku od Granka, takže jsem si zakázala knihy kupovat.


Přitom jsem si minulý týden koupila šest knih, protože jsem byla v našich Levných knihách a musím uznat, že tam mají tolik knih co mě zajímá, že tam budu chodit častěji.
Navíc tam mají i pár poliček s knihami z antikvariátu, ale o tomhle až v přírůstcích nebo někde jinde.

To by bylo všechno k tomuhle článku.
Já si myslím, že jsem toho zase napsala víc než dost.
Rozhodně mi napište co čtete.
A jestli taky potřebujete novou knihovničku :D 
Mějte se krásně.
Vaše čtenářka :)

Žádné komentáře:

Okomentovat